Resultaten die ertoe doen
Kijk dát zijn nog eens cijfers
Dit is Vobra Special Petfoods
Vobra Special Petfoods is een familiebedrijf dat kwalitatief hoogwaardige geperste en geëxtrudeerde honden- en kattenvoeding produceert. Onder Vobra Special Petfoods vallen diverse merken, waaronder CaroCroc en SANIMED. Voor deze twee zijn wij aan de slag gegaan.
De doelstellingen
Meer naamsbekendheid onder honden- en kattenbezitters. Dat is wat CaroCroc voor ogen had. Maar hoe pak je dat aan? Met een nieuwe website die de branding én positionering versterkt. De vindbaarheid van de producten en verkooppunten verbeteren is daarbij erg belangrijk. De volgende stap is het verhogen van de verbondenheid met de consument. Niet alleen via een website maar ook via content op social media en in nieuwsbrieven.
Onze aanpak
Het beginpunt is een nieuwe website. Op basis van de nieuwe branding ontwierpen we een sprankelende website die de positionering van CaroCroc versterkt. Een website die er niet alleen goed uitziet, maar ook praktisch is. Die erop ingericht is om campagnes op te voeren én de resultaten daarvan te meten. We richtten een verkooppuntmodule in, zodat we precies zien hoeveel mensen op zoek gaan naar een verkooppunt. Ook de interactie gaan we aan met een ludieke brokjeskiezer. Kortom; een website die klaar is voor online marketing.
Het resultaat
De website is klaar voor allerlei soorten online campagnes. En of we die voeren! Samen zetten we de leukste social campagnes op. Van een voerbakkenactie tot een eindejaarsloterij. Ook zetten we Adwords campagnes in zodat CaroCroc er altijd staat. Deze campagnes lopen zó goed, dat we ook de Adwords campagnes voor SANIMED op mochten zetten. Ook in de organische zoekresultaten willen we hoog staan. Met uitgebreide contentadviezen helpen we de marketingafdeling van CaroCroc op weg.
Toekomstperspectief
Onze campagnes staan – net als wij – nooit stil. We blijven de Adwords campagnes optimaliseren om het beste rendement te behalen. We schrijven pakkende blogs om de concurrentie voor te blijven. En we richten ludieke campagnes in op social media om de verbondenheid met de consument aan te blijven gaan.